Для дитини розмір має значення. Як тільки дитина починає бачити та рухати предмети, виникають питання: Яка вежа більша? Хто вищий – я чи мій ведмедик? Хто найвищий у сім’ї? Найбільше запитання для батьків – це вирішити, яку дати відповідь.

Наскільки великим є мій світ?

Дослідження розмірів дитиною викликає багато запитань. Дитина цікавить щось більше, ніж просто висота ведмедика. Вона намагається осягнути величину навколишнього світу, батьки мають допомогти дитині «виміряти» світ та предмети у ньому. Відповідь на запитання – це лише початок. Справжнє завдання – це допомогти дитині знаходити відповіді на власні питання.

Давайте порівняємо та оцінимо відмінності

Порівняння починається, як тільки дитина може бачити та рухати предмети. Не достатньо знати, що це за предмет, діти шукають його місце у світі. Кількість нових предметів постійно збільшується, адже цікаво знати зріст батьків, кольори машин, розмір нещодавно побудованої вежі з кубиків LEGO® DUPLO®.

Як визначити розмір?

Дитяче розуміння розміру починається з простих порівнянь – що вище, коротше або ширше. На ранніх етапах розвитку інтерес до розміру пов’язаний з визначенням місця предмета у світі, ніж зі справжнім вимірюванням.

Діти шукають чітке пояснення для порівняння та розуміння відмінностей в розмірі. Згадайте традиційні позначки на дверях з відмітками зросту усіх членів родини. Діти спостерігають зміни свого зросту навіть без прив’язування до одиниць вимірювання.

Розмір у цифрах

Одиниця вимірювання – це абстрактне поняття, для розвитку розуміння якого потрібні роки. Доцільно розпочати з підрахунку горішків на тарілці та продовжити підрахунком кубиків LEGO® DUPLO® у вежі. Коли дитина ознайомиться з цифрами та розмірами, одиниці виміру, наприклад, сантиметр, допоможуть структурувати знання.

Народжені, щоб будувати

Діти воліють будувати з усього: згодяться чайні чашки, пісок, іграшкові тваринки та кубики. Підтримайте їх бажання, допоможіть вибрати безпечні матеріали, наприклад, кубики LEGO® DUPLO® та визначити найкраще місце для гри як у помешканні так і надворі.

Конструктивне навчання

Будування за певним завдання є важливим елементом раннього розвитку дитини. Конструктивне будування може мати часові обмеження чи завдання по висоті. По цих параметрах, діти направляють свою уяву та вчаться вирішувати поставлені завдання не лише у будуванні.